27november

Me & Hassle.

Kategori: Musik

En riktigt fet bra konsert igår! Jag ångrar inte en sekund att jag gick dit, till och med det göteborgska förbandet Emmecosta igår var faktiskt riktigt bra. Det är inte alltid det händer. Erik spelade en några nya låtar, och några äldre, men allt var precis lika bra om inte bättre än förra året. Han verkar dessutom gilla Göteborg mycket, och det är ju inget minus.
Lyckades även bli fångad på bild med honom och få min biljett signerad igen. Och precis som förra året glömde jag min skiva så jag kunde få den signerad. Gah. Jag blir galen på mitt minne ibland. Här är några av bilderna jag tog, och för de som känner mig väl, så vet ni att det här är väl typ 3 % av alla bilder. Jag kan verkligen inte sluta fota när jag är på konsert, vad är problemet liksom?

Men, ja, det här får vi väl göra om?

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Det lönar sig att ta många bilder :D

    btw, är inte erik lite lik gunde svan :O ialf på den bilden högst upp :P

    Fina bilder hur som helst :D

    2010-10-03 | 11:28:32
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: