27november

Pluggsöndag.

Kategori: Livet

Man kan nog nästan tro att det enda jag gör är att plugga. Och ja då tror ni rätt. Faktiskt.  Det är riktigt bra nära jämt iaf. Idag är det att göra en pdf som stått på schemat. Idag har jag ändå vart iväg och handlat en liten snabbis och iväg på ett hurtigt bodypump pass.

När jag ändå var påväg för att handla, passade jag på att testa applikationen på Iphonen "Tilt Shift" som både Måns och Rickard hade använt i sina kalendrar som jag fick se på redovisningen i fredags. Jag tror jag hade lite för mycket "blur" dock. Men jag gillar den där effekten faktiskt när det nästan ser ut som miniatyrer, dock tror jag att jag inte hade världens bästa motiv heller för att effekten skulle komma fram helt ordentligt. Göteborg är ändå fint trots att det hänger gråa tunga moln. Det är ändå mysigt! Såvida man sitter inomhus.

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Nej alltså, skrev ju inte att vi inte hade någon ;) men eftersom alla sov så gick de bara o va i mitt gamla rum eller i köket och där fanns ingen tv ;)

    2010-09-19 | 21:52:21
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: