27november

Så var man lite ensam då.

Kategori: Livet

FY FASEN vad skönt! jag datorn och tv:n. Jag skall vakta min vän Jim´s lägenhet i 4 veckor när han är i Kina och hälsar på släkt och super sin mosters man under bordet. Tydligen. Så nu bor jag 100 meter från nordstan och kan gå till allt. Nästan. Oj vad skönt. Och jag kan laga min egen mat.
Mamma och pappa har lyssnat lämnat av mig, fick hjälpa mig att bära lite. ja. Det är ju fakstiskt en del grejer man använder på en månad, minus en vecka. men känner erkligen inte för att packa upp det där nu, tar det sen.

Snart kommer Elise och hälsar på mig också. Det tycker jag är bra. För örigt har jag fixat färdigt hela min portfolio idag, skall använda den så snart som imorgon faktsiskt. Spännande!

Detta kan vara världens snyggaste bild, hoppas ni öerlever.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: