27november

Christmas Gift – Christian Louboutin.

Kategori: Wishful Thinking.

Det börjar ju närma sig jul och jag tänkte börja tipsa om lite bra julklappar, som jag och vad jag tror många andra verkligen faktiskt skulle uppskatta. Den här boken, Christian Louboutin by Christian Louboutin hardcover book är en sån där bok jag skulle med stolt helt lägga upp på vardagsrums bordet eller i bokhyllan och bara njuta av att titta på. En bokfylld med sko drömmar -  perfekt till de som kanske inte har råd med ett par louboutin.
Boken är slut på lager för tillfället på både Adlibris.com (940 kr) och på Bokus.se (675 kr) men finns på net-a-porter.com för hutlösa 295.42 €. Låt oss hoppas att boken kommer in på lager igen.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Hjälp vilka prisskillnader. Men jag kan tänka mig hur mycket du vill ha den. haha. Hoppas tomten är snäll i år! ;)

    2011-12-04 | 18:35:31
    Bloggadress: http://borninmay.blogg.se/
  • Louise säger:

    Tips: Kolla amazon.co.uk om du vill beställa boken. Finns inne från ca 80pund.

    2011-12-04 | 19:07:43

Kommentera inlägget här: