27november

mad men.

Kategori: Advertising

Längesedan nu det var en reklamkampanj i bloggen om något annat än mode nu. Lite dåligt ändå, eftersom det intresserar mig lika också. Blir så mycket mode här på Nelly. Ta inte det här som att klagar, verkligen inte. Hur som helst.
En jättesnygg reklamkampanj för Mad Men i Nya Zeeland, som för övrigt är en av mina absoluta favorit tv-serier. Sträck-såg första säsongen, och väntar på att jag kan hitta andra säsongen till ett rimligt pris någonstanns. Älskar det stilrena i kampanjen, med precis samma känsla som Mad Men, och man fattar dessutom kampanjen bättre om man har sett det snygga introt till varje avsnitt, som jag bloggade om för ganska längesedan, det kan du se här:

Nu skall jag och Elina göra slutfinnishen på veckobrevet här på Nelly. Alltid lite småstressigt på onsdagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: