27november

Sista dagen.

Kategori: Livet

Idag var det sista officella dagen i skolan och i sal 356 på Yrkeshögskolan Göteborg. Nu är det slut. Finto. The End. Nu är det ju så att jag faktiskt skall till skolan igen imorgon och fixa lite grejer, men det är inom parantes och inget som jag MÅSTE göra. Nu är det bara examen kvar som är på måndag, (förstår inte riktigt hur de tänkte där) och sen är man .. jag vad är man? arbetslös är jag inte, men jagar ett heltidsjobb.
Det ordnar sig, skall ägna mycket av min sensommar till att söka jobb. Nu vill jag bara njuta av att jag har klarat av två års studier, fått bra betyg, byggt upp en bra portfolio, jobbat skarpt, fått arbetslivserfarenhet av två praktik platser, men främst av allt, så har jag lärt mig så otroligt mycket och fått träffa många fantastiska människor, min klass IPH09. Nu jäklar är det bara examen kvar, då kör vi.

Inga mer luncher på bryggan på Lindholmen längre. Världens bästa lunchställe!

Bild: Moa Jansson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: