27november

Euphoria.

Kategori: Musik

När jag var liten (läs mycket mindre) var melodifestivalen det bästa jag visste. helt klart höjdpunkten på året, det gick inte att missa ett avsnitt. Ja jag är så ung, så jag minns faktiskt bäst de gånger vi har haft 32 bidrag. Även om jag inte direkt tycker det är årets höjdpunkt längre, tycker jag faktiskt, hur mycket det än tar emot att säga det, att jag tycker det är kul, roligt och underhållande. Om man inte skrattar med dom, kan man skratta åt dom. Det är lite så det funkar. Men här tror jag, iaf att vi har tjejen som tar hem det. Någorlunda kaxigt att säga det efter bara ett avsnitt, men jag tror på det. Och jag älskar skärningen på hennes klänning. Jag fastnade för låten direkt, den e katchig, hon är snygg, det är ett shysst framträdande, det är en modern låt och hon sjunger bra. Skulle inte bli förvånad om hon tar hem hela skiten faktiskt. Eurovision också. Fast det kanske är lite väl förhastat.

Nu får vi se hur länge det här ligger uppe tills SVT stänger ner det ... Japp det tog några timmar. Lite bilder får det bli istället då.


Kommentarer

  • ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! säger:

    Synd att man inte kan se klippet längre! :(

    2012-02-06 | 18:17:37
    Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här: