27november

Sports Fashion.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Förra veckan fick jag stressa ihop ett bildspel på en till våran grymma sportfotning vi skulle lansera, tyvärr föll det lite på målsnöret när kommunikationen inte riktigt hade klaffat mellan alla avdelningar .. så det fick bli en lansering idag istället. Jag har ju ansvaret över sportavdelningen på tjej och det grafisk utseendet, och jag tänker lätt göra det den snyggaste avdelningen på hela Nelly. Bara för att det är min avdelning, tillsammans med skor. Jag älskar verkligen den här fotningen för Nelly Sports Fashion, tycker den är så snygg! Och jag älskar verkligen att få jobba med shyssta bilder, då blir det en helt annan grej.

Så titta gärna in här och kolla på bildspelet i sin helhet, samt den shyssta sorteringen. Passa gärna på att shoppa lite också, när ni ändå är i farten ... Jag vill gärna ha konstruktv kritk också, om ni nu sitter på sådan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: