27november

En Nellystart.

Kategori: Livet

Tisdag kväll och jag har redan haft en 25-timmarsvecka. Inte för att det har varit speciellt stressigt på jobbet, men det har varit så skönt att bara sitta kvar efter arbetstid och få saker gjorda. Mycket plåtningar inför hösten har varit i planeringsstadiet och det har vart en hel del möten för att hinna allt i tid. Vi har också släppt en ny site ganska nyligen och senast idag ett nytt märke – Make Up Store. Jag älskar att jobba och göra bra ifrån mig, hatar att lämna ifrån mig saker som jag inte är nöjd med, vilket händer extremt sällan. För jag jobbar med någt tills det är klart, om jag skall så skall behöva jobba dag och natt föra att hinna. Det är väl det som gör att man utvecklas antar jag. Jag är otroligt taggad för hösten nu, och vad allt de innebär både på Nelly.com och för mig och min utveckling. Jag känner att jag har en grym höst att se fram emot, är ni med?
 
 
 

Kommentarer

  • EMMAWHO säger:

    Det är så himla kul att följa med dig lite på jobbet, du har verkligen ett drömjobb! :)

    Svar: Åh kul, tycker du det? Hoppas jag kan få med lite jobbgrejer i höst med saker vi pysslar med! Ja, jag tycker jag också i princip har ett drömjobb ;)
    Moa Jansson

    2013-08-14 | 12:47:19
    Bloggadress: http://emmawho.se
  • Elin Kling säger:

    Klart som tusan jag är med dig!!!
    Kör hårt <3

    Svar: Fy fasen va bra! Det skall jag! ;)
    Moa Jansson

    2013-08-14 | 17:10:41
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com
  • anna säger:

    vad grymt! hejaheja! älskar citatet :)

    2013-08-14 | 22:56:02
    Bloggadress: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: