27november

3 days to go.

Kategori: Livet

Om tre dagar drar jag, min mamma och lillasyster till New York för att spendera en vecka där tillsammans. För mig blir det tredje gången gilt jag åker dit, älskar den staden!! Vi skall göra allt det där man tänker sig att man skall göra när man är där. Shoppa, åka på Sex and the City tour, gå på musikal, åka till en outlet utanför City och massor av annat såklart. Eftersom det är tredje gången jag är där har jag hyffsad koll på grejerna, men jag undrar om ni har något tips som jag absolut inte får missa? Hade vart superkul att få lite nya tips! 
 

Kommentarer

  • anna säger:

    åh vad kul med NY :)

    Svar: Det kommer bli riktigt fett!! :D
    Moa Jansson

    2013-05-01 | 12:27:21
    Bloggadress: http://aannnnaaaa.blogg.se
  • Elin Kling säger:

    avis..

    Svar: ... hihi ... får lägga upp massa bilder så det känns som du vart där ;)
    Moa Jansson

    2013-05-01 | 21:34:39
    Bloggadress: http://diiamondsmuggler.blogspot.com

Kommentera inlägget här: