27november

The MoodBoard.

Kategori: Graphic Design.

Jag har en sjukt rolig grej att berätta för er. En sådan där sak man är lite skraj för, att man tagit sig vatten över huvudet och undrar hur man skall sig ur snabbast möjligt. Men jag gillar känslan att vara lite rädd, det är ju då man växer, och jag blir en lite bättre Moa. Jag har fått en fantastisk möjlighet, att för ett företag desgna deras "label" eller ettikett på deras importerade vin och mousserande. Hur många fler än mig väljer vin efter ettikett? (Räck upp handen nu!) Så med en gång ställs det höga krav, jag vill ju att alla skall köpa bara för att det är en fin ettikett. Idag har jag börjat jobba på det på allvar och satt ihop en moodboard för känslan det skall förmedla. Det är alltid en bra start, så man får in "flowet". Skall försöka hålla er uppdaterade med arbetet, men kommer förmodligen inte kunna avsöja allt för mycket. Men är sjukt peppad, och jag hoppas att jag och ni kunna se min vinettikett på systembolaget om ett par månader, som jag är sjukt stolt över. 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    OMG!!! Så sjukt coolt!! Du måste säga till när den släpps så man kan köpa :D Grymt!!!!!

    Svar: Haha, Eller hur! Jag hoppas jag får massa vin gratis, lite som spons också samtidigt ;)
    Moa Jansson

    2013-09-01 | 21:19:04
  • Cicci säger:

    Såg nu att det står som anonym.. Så skriver igen: Omg va coolt!!!!! //cicci

    Svar: Haha, du är rolig :D
    Moa Jansson

    2013-09-01 | 22:11:59
  • Elise säger:

    Hoppas det är ett gott vin för jag kommer att köpa det bara för att du gjort designen!

    Svar: Haha! Eller hur!, jag har inte fått smaka än, men jag hoppas verkligen det blir gott. DOCK! så kommer det inte vara ekologiskt till en början .. :( Men de hoppas de skall kunna bli det efter ett tag iaf :)
    Moa Jansson

    2013-09-02 | 15:58:53
  • EMMAWHO säger:

    Fan vad grymt! :) Du kommer göra det bra med säkerhet, men lycka till ändå!

    Svar: Ja det skall bli superkul! Och tack så mycket! :D
    Moa Jansson

    2013-09-02 | 18:57:15
    Bloggadress: http://emmawho.se
  • Annika A säger:

    Men vad kul!! Grattis!! :)

    Svar: Åh Tack Annika! :D
    Moa Jansson

    2013-09-02 | 22:26:19
    Bloggadress: http://annikaa.webblogg.se/
  • angelica säger:

    men åh vad spännande & roligt!

    Svar: Visst är det! ja jag är jätteglad! :D
    Moa Jansson

    2013-09-11 | 13:19:25
    Bloggadress: http://indianchief.blogg.se

Kommentera inlägget här: