27november

A–Ö.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Så äntligen fick jag lägga upp projektet jag jobbat med i knappt en vecka. Haha, ja jag vet, men det är en evighet att jobba med en sådan här grej i en heeeel vecka. Vårens trender A-Ö har jag länge velat göra, sedan jag såg Net-aporters (som de inte gör längre? kass.) Dock blev vissa grejer lite väl ihopstressade men jag tycker det faktiskt blev riktigt bra tillslut, tror det är mest jag som ser dem. Om inte annat har jag också lärt mig massa jag skall tänka på tills nästagång jag gör en sådan här guide. Och hur kul är det inte att få anväda sig av typografi på riktigt för en gångs skull!? Hoppas ni gillar!
 
 
Se kampanjen i sin helhet här:

Kommentarer

  • Emma Hå säger:

    Så härligt! Tycker allt att du lyckats pricka in det mesta, eller iaf det som är kommersiellt gångbart på ett företag som Nelly. =)

    //Emma Hå

    2014-01-22 | 21:43:52
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: