27november

Elle-galan!

Kategori: Fashion

Som bekant ägde Elle Sveriges årliga gala igår i Stockholm. Och som vanligt så var det både bu och bä på röda mattan. Jag förstår inte riktigt ibland vad det är med svenska och att klä upp sig. Om man får chansen att gå på Elle-galan, tar man inte på sig något fantastiskt då? Tydligen inte ens hälften. några ljusglimtar var det dock, men av de väntade som brukar fatta det där med glamour; Marie Serneholt, Kenza och Elin Lanto. Här kan ni se alla på röda matten och här nedan är mina favoriter!
 
 
 
Bildkälla: Elle

Kommentarer

  • sannas rum säger:

    The Fahrmans tycker jag inte alls gjorde bra ifrån sig, väldigt tråkigt liksom. ELLE-galan är precis det; en gala och jag skulle vilja säga att det är en av de glammigaste galorna vi har i Sverige, varför kan inte folk lägga manken till? Kenzas klänning var ju verkligen WOW, det känns som en sådan man hade kunnat läsa om från VMA's eller Golden Globe-galan eller något sådant. Riktigt cool! Älskar att Rebecca jämt och ständigt sätter på sig så knasiga grejer, det känns så skönt att hon alltid går sin väg och skiter i vad alla andra tycker :) Maries klänning var fin, men vad platt hon ser ut uppe vid bysten? Det brukar hon ju aldrig göra annars tänkte jag, inget fel med det annars liksom.

    Svar: Kan hålla med om Fahrmans! Jag tyckte nog mest Sofi kändes Fashion-snygg-cool-glammig, så den var okej liksom.. Frida gillades jag inte alls. Skönt att du håller med mig! Fattar inte hur man kan ta på sig någon grej som inte är glammig alls. Jag tro de bestämt får bjuda oss nästa år så vi kan höjja ribban lite ;)
    Moa Jansson

    2014-01-18 | 19:55:14
    Bloggadress: http://sannasrum.se
  • Emma Hå säger:

    Jag tyckte väldigt många var väldigt välklädda på ELLE-galan, men som du säger så är folk nog lite väl rädda att ta ut svängarna. Jag tyckte Fahrmansystrarna såg jättesnygga ut, en kostym kan egentligen aldrig slå fel enligt mig, även om en riktig galaklänning hade vart mycket roligare. Jag har skrivit ett eget inlägg om vad jag tyckte om ELLE-gala-outfitsen =) Du får kärna kika om du har lust.

    //Emma Hå

    2014-01-19 | 19:17:48
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: