27november

◢A Magical Avicii Night◢

Kategori: Livet

 
Igår var Avicii's kväll. Eller snanare hela helgen kanske, – fy satan vad detta var bra! Stämmningen var grym, ljusshowerna var perfekta och musiken var magisk. Kunde typ inte vart bättre. Kanske att jag hade velat höra någon mer av de större hittarna, men va sjutton. Kunde inte låta bli att ladda upp en liten film på ett av min absoluta favoritstycken på nya albumet. Och bilderna blev faktiskt riktigt bra, är supernöjd med min nya iPhone 5s, för man skall inte vänta sig underverk på en arena med 0,0 ljus och hoppande glada människor runt omkring sig. Låt oss säga att jag är supernöjd med konserten, och ler bara jag tänker på det. Det är omöjligt för mig att stå still till sådan här musik, benen bara vill dansa runt och kan inte sluta le. Pure happiness.
 
En parantes: (Killen är lika gammal som mig och fyller Tele2Arena två gånger. Och vad har jag åstadkommit nu igen!?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: