27november

#Nelly10years

Kategori: Livet

Som ni förmodligen har märkt så tog jag en liten bloggpaus. Behövde liksom det. Men nu är mitt sug tillbaka och jag vill dela med mig av vad jag inspireras av och gör på dagarna. Av någon anledning så hjälper det mig att hålla ordning på mitt liv lite. Tänkte kickstarta igen med lite festliga bilder från festen Nellly anordnade på Lydmar Hotel i Stockholm i lördags, som Nelly med hjälp av Patriksson PR byrå brandat om över en natt till The Nelly Hotel. (Ni kanske känner igen loggan jag pillade ihop till kampanjsidan, som också blev loggan för den här festen, hur awesome!? Ni ser den också bakom Rebecca & Fiona på bilderna ovan. Hade även gjort lite menyer etc. som det också finns bild på ovan.)
 
Helgen började på lördag morgon då vi åkte bussen upp till Stockholm från Borås med bästa kollegorna. Det var riktigt längsen jag skrattat så mycket som på den bussresan ... Väl framme piffade vi till oss på hotellrummen och sedan åt vi middag på Scandic Grand Hotel då jag åt en magisk risotto – lätt den bästa jag någonsin ätit. Därefter bar det iväg till The Nelly Hotel. Det första jag möttes av i trappen på Lydmar var deltagarna av Top Model 2014, Elsa Billgren och 5 minuter senare mötte jag Rebecca & Fiona i trappen. Visste inte riktigt vart jag skulle kolla, blev så nervös. Sedan fortsatte bara en sjukt bra kväll med fri bar och en massa kändisspotting och sick awesome dans till Rebecca & Fiona som hissades upp i ett DJ-bås helt oväntat för alla! Sjuk stämning! Jag är så otroligt tacksam för att jag fick uppleva detta, vilket verkligen ligger på min top fem över bästa kvällarna i mitt liv. 
 
Fler bilder från kvällen kan ni se här:

Kommentarer

  • EMMAWHO säger:

    Alltså såååå kul! Sjukt många bilder från The Nelly Hotell i flödet på instagram i lördags, såg ut att vara helt galet bra uppstyrt!

    Svar: haha, ja det var tjockt på allas instaflöde kändes det som, riktigt fett var det, både det bästa och märkligaste jag vart med om i princip! :D
    Moa Jansson

    2014-05-20 | 10:41:05
    Bloggadress: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här: