27november

The Nelly Hotel.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

 
Om ni undrat varför det vart så tyst från mig det senaste är det för att den här kampanjen tagit all min energi de senaste .. veckorna? Herregud tiden går så fort. Nåväl, vi har en jättestor kampanj på Nelly nu som heter The Nelly Hotel som handlar om att Nelly.com fyller 10 år iår, som vi skall fira med en JÄTTESTOR fest på Lydmar Hotel i Stockholm som vi brandar om till The Nelly Hotel över en natt. Men eftersom alla inte kan komma, har vi också ett hotel på siten som alla kan besöka. Lite svårt att visa den här kamapnjen eftersom använt mig av en parallax – typ som två lager som gör det lite mer levande – jag föreslår att ni tar en titt på kampanjsidan HÄR. Jag blev riktigt nöjd, även om det har vart en jäkla resa att få till detta. Men lätt skall det ju inte vara ..?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: