27november

andredecember: Agnesharfåttskor.

Kategori: Illustrationer

Idag var det en lektion i skanning med Ulla och sen var det fritt arbete med vad vi ville, foldern eller julkortet. Som jag bestämde mig att börja helt om från början på idag. tyvärr ingen bild för den ligger i skolan. Inte nöjd med et jag gjorde igår och då e det bara att börja om från början. Jag hatar nämligen att lämna ifrån mig grejjer jag inte är nöjd med, det är ju faktiskt ändå nått jag skall ha i min portfolio!
(Förresten så gjorde jag nästan sönder våran laser skrivare idag. Det var skoj. Råkade visst skriva 150g istället för 250g på pappersvikten, tur att pappret inte fastnade och smälte tonerna...hade kunnat bli dyrt)

Egentligen borde jag skriva färdigt min LIA-grejj om ICA eller sitta och leta upp retuch-bilder vi skall använda imorgon meneee... jag fastnade vi skorna. Agnes skor. Hon har dessutom fått ett ben till, lyckosten. Men ikväll har det iallafall vart jag, Agnes och Katy Perry. En liten trevlig trio. För övrigt har jag de senaste dagarna upptäckt att Katys Perrys album är riktigt bra att plugga till.

Jag vet inte om alla fattar vilket detalj-arbete det här är, men a, det är det.


Kommentarer

  • Cicci säger:

    SV: Det är bra att du peppar, det hjälper :D



    Jag gillar verkligen dina illustrator grejer :D Satt o funderade på en viss annan persons illustrationer.. herregud vilken skillnad det är, shit vad du äger henne

    2009-12-03 | 00:35:34
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: