27november

elftedecember: Kerna kanske inte fanns förr.

Kategori: Livet

Idag försov jag mig till Boxen. Det känns som jag har flyt just nu med mycket. Men det gick bra ändå! Jag och Sofia drog till gymmet istället och var grymt diktiga och stod på "gå-grejjen" ( vad heter en såndär som skall vara sådär himla nyttig?) i en halvtimme! Sofia kolla på skidskytte och jag kollade väl lite halvt. Men det var rätt tråkigt, men hellre det än ingenting.

Påväg till att lunch stötte vi på den här väggen:

Vad hände med kerningen? Det ser verkligen hemskt ut! Skräckexempel nr.1. För er som inte ser (måste vara blinda) så är det mellanrummet mellan T och A först och främst. men sen också A, T, A. Hallå skall det vara så, är det meningen ? eller är det någon som misslyckats grovt?

Förövrigt åt jag och Sofia godaste lunchen på länge. Nått kött med tomatiserad bearnaise sås. Gah , vad gott det var. Det var på resturnag Äran vid skolan. 75:– dock, inte bästa priset för en student som måste betala julklappar...men gott var det. Och det var vi sannerligen värda efter dom mag-övningarna inför Beach Winter 2010-11.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Det finns en anledning till att jag vill ha honom som man, han ger lite för ärliga svar på allt. typ "hur har din tjej det i New York?" "Det måste vara grymt för henne, hon har ju hur mycket som helst att göra" eller vad han svarade. Inte alls, nä hon har inget jobb, ingenting och får leva på mig :P



    Jag tyckte väl att det var jobbigt att läsa, för övrigt hade av suttit ihop om det var andra bokstäver. Känns faktiskt inte som att dom har mätt alls när de målade dit det där ;)



    2009-12-11 | 19:39:03
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: