27november

femtedecember: uttråkad.

Kategori: Musik

Så här det om man lämnar mig ensam en lördagskväll. Helt hopplöst. Den är ju dock lååååångt ifrån färdig. Jag skall försöka börja teckna lite mer "på riktigt" igen, det har blivit alldeles för mycket dator ett tag nu. Jag ritade väldigt mycket porträtt för 1-2 år sedan, men har helt kommit ifrån det tyvärr. Nu får jag skrivkramp nästan när jag skall skriva min signatur kvittot på kortköp. Inte okej!

Lady Gaga e skum, men jävligt cool! så man får se det som en utmaning att rita av de.
(och ja, det är svin stökigt på mitt skrivbord)


För övrigt sitter jag och pratar musik med Johannes på msn, där han råkade säga att jag bara skickade dåliga musik länkar till honom..........
............
.... ( jag tvingade honom att ändra sig sen )

Jag tycker inte det finns dålig musik. Det finns musik som är mer eller mindre välgjord. Te.x  Jag gillar verkligen verkligen verkligen inte dansband, det går verkligen inte. Men för någon annan är det de bästa som finns. För mig är alla låtar likadana och det är allmänt inte min grej. Sliskigt och lite för trevligt. ( Precis som julmusik tre veckor innan jul, som klasskamrater envisas med att spela över hela klassrummet, thank god for hörlurar och Erik Hassle) Men då tycker jag ju att det är dåligt, för mig är det dåligt, men inte allmänt dåligt. eh. va? förvirrat.
Medans de som verkligen gillar dansband kanske hatar hårdrock och metal och tycker det är dåligt, som jag bland annat råkar gilla. Svår fråga tycker jag. Vad tycker ni ? Finns det dålig muik ?


Lady Gaga, Bra eller dålig musik?

Kommentarer

  • S A R A säger:

    Jag älskar Lady Gaga! Men jag tycker mer hon hennes stil och personlighet än musiken (dock är den väldigt bra,man blir peppad av den hah). Hon är unik :)

    2009-12-06 | 17:36:47
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här: