27november

tiondedecember: Christmasbowling

Kategori: IP - KY Akademien

Som avslutning på en sjuuuuuukt lärorik och grym termin, där jag har blivit bästa kompis med baslinjeraster, justeringslager masker och kerning som jag inte ens vilka var för bara tre månader sedan. Helt sanslöst. Som avslutning det hela hade vi lite julmys i skolan med medtagn kulmat från min och Sofias sida. (bara så ni vet är lax och majonäs på vörtbröd typ det godaste i hela världen) Alla var avundsjuka.
Sen bar det iväg till Strike&Co i gamlestan där vi hade en timmes bowling. Jag rekomenderar er med studentrabatt att gå dit för 75 :– spel en timme och då ingår öl ellre cider, VÄRT.
Som vanligt krossade jag mina motståndare. Mja, några av dom iallfall.... Sjukt mycket bättre omgång än på StarBowling med Scandic för ett par veckor sedan (har något att göra med skillnaden på alkoholintaget på Scandicbowlingen???)

 

Jag & Sofia. Det är tur att min mobil tar så skarpa, osuddiga och obrusiga bilder.

 

Sofia, Madde (Mädeläjn) och Jag. Vi ägde. ( Sofias nylagade kamera tar lite bättre bilder) SOFIAS BILD.

 

Nu skall jag ta och hoppa i säng. Box på Sportlife Lindholmen klockan 11 imorgon bitti. Det är lite hurtigt ändå faktiskt.

Gonatt!

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Roligt! Förövrigt så saknar jag reklam/grafisk form-skolan så jävla mycket varje gång jag läser din blogg!

    2009-12-11 | 13:25:07
    Bloggadress: http://ruejaas.blogg.se/
  • Sara säger:

    Åååååh, så har jag vart där med jobbet utan att utnyttja det TUSAN!

    2009-12-11 | 15:33:19
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: