27november

tjugiförstadecember: Last night, It snowed

Kategori: Livet

I ljudet av "I got a feeling" på Park Lane igår tvingades jag lämna in gardrerobs lappen tidigare än alla andra jag stegade ut på gatan och det snöade. MASSA.  Sen började själmordsresan typ. Skall ni nångång begå självmor, gå längs avenyn en kväll efter ett par coder i högklackat på nysnö. Livet passerade i revyn ett par gånger framför ögonen kan jag säga.

Ber om ursäkt för värdelös mobilbild med kontrast typ 0

Men igår var en riktigt värd dag. Först Team Speed med betoning på Speed, när jag och Malin städade hur mycket som helt på fyra timmar. Direkt ner till julbordet på jobbet (Bytte om på 10 min) Tryckte i Hur många ton mat som helst, hur mycket dessert som helst. Därefter ner till Starbowling, sög lite på det (även om Christopher var sämst) (hehe) sen upp på spel våningen där vi provade litea llt möjligt. Där satt vi tilld det stängde, Sen ner till Vasastan för en runda, där vi kom fram att även killar sms analyserer. Fast inte lika noga som tjejjer.  Sen enr till LillaLondon, där det var världens röj...(ehe..va ? på lilla London ?) Sen började det snöa, vi gick till ParkLane Och dansade till Peter Sipens DJ:ade ( jag tror man inte kan säga så).

Värd kväll. Nu skall jag åka och jobba. Igen. argh. Vakna till Scandic. uh.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Låter som du hade en bra kväll! :) Inga sos-sms iallafall! ;) Visst var det oväntat att det snöade! Fick lite en chock när jag såg det. På vägen hem från Stage blev David och Jonas som små barn och hade snöbollskrig. Och jag gjorde snöänglar! :D Mys. Jobbar sista dagen idag. Så jäkla skönt! När ska vi ses? :O Imon eller på onsdag?

    2009-12-21 | 12:55:23
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: