27november

tjugoförstadecember: DanceLovePop

Kategori: Musik

Idag var det värt att köpa Aftonbladet, för 69 :– fick man då köpa till Agnes skiva! Jag tycker det är värt att köpa skivor nuförtiden, det känns roligare att ha skivfodralen och det blir lite mer "äkta" med de riktiga, inte alls samma känsla att bara lyssna på datorn på Spotify.
På väg till jobbet idag satte jag på "On and on" Mitt humör vände helt och jag blev skitglad helt plötsligt, Att en låt kan göra det? Som dessutom bara är en pop låt liksom, eller som att det skulle vara sämre då, men ja, ni fattar.

Lite läskigt med bara händer. Nu e ni allt lite rädda.


Man bara blir så glad!

För övrigt har det vart en fantastisk bra dag (förutom de 20 rummen jag städade då) Vart på fantastisk humör hela dagen och trots att jag typ kunde en halv fråga på Quizen så var det askul! (Har alltid kul med Christopher och Marcus, synd att vi inte är pro:s i låttetxter dock.) och sen när man inte nästan att det kunde bli bättre hade jag fått en lapp från posten att jag kan hämta mina JimmyChoo skor i Kärna (<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3). Dom skall vi blogga gärnet om imorgon (hehe)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: