27november

tjugosjättedecember: last night was a good night. och mellandagsrea är också ganska good

Kategori:

Jag gillar rea. Speciellt när man hittar sådant man redan tänkt köpa för fullt pris, men överraskas lite hastigt och lustigt med rea. Idag fyndade jag nyårsklänningen, som jag redan hade planerat att köpa och en skinnjacka som oväntat var på rea, jag "tjänade" 600 :–. Eller så förlorade jag 1600. Men det är ju en annan historia.
.Stackars stackars stackars sparkonto
.

 

För övrigt var det en gryyyyyyyym utekväll igår. Jag hade grymt kul, som jag skrev, det är när man har som lägst förväntningar som det blir allra bäst. Och kul hade jag. Först en sväng till PC med Martin och Cicci, där också Josie anslöt sig efter några timmar. Sjukt packat med folk.

Sen drog vi till McDonals för att käka (smart nog inte käkat någon middag, bra där Moa, bra att du lär dig av dina misstag) Och mötte upp Jonas som var direkt körd från flygplatsen eller ja, okej då. Brasilien. uuuuh. äckligt brun. avundsjuk ja. Sen började partyt efter en självmordspromenad i högklackat i göteborgs-slask, mötte upp Christopher och Marcus i kön. "Råkade" gå före några andra.

Träffade Sara med långt hår helt oväntat, dansade som en galning till "Tonight is gonna be a good night" Som jag missade förra gången på ParkLane, och Bad Romance. Ibland bara jag älskar Trädgår'n. Men det är människorna som gör det !!! TACK ALLA FÖR EN GRYM KVÄLL !!! <3 (tyvärr inga bilder från igår, jag "glömde" ta nåra).
Rödvin --> Guldfisk

Guldfisk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: