27november

andrenovember: fashionpåTV!

Kategori: Fashion

Jag måste bara tipsa om en nytt program på Svt1 som har premiär idag med det orginella namnet "Fashion" klockan 21:30. VAarför visas det inte fler modeprogram på TV än vad det gör? Jag gillar det! Det är sjukt intressant att få veta mer om modeindustrin och hur den funkar. Extrem hierki har jag hört. (Tänk "Djävulen bär Prada")
Programmet är delat i 4 delar varav det första avsnittet handlar om modeveckan i New York där de flesta utav världens främsta designers visar upp sina kollektioner. Visningar och designers som porträtteras bland annat är:
- Lacoste
- Y3
- Marc Jacobs
- Narciso Rodriguez
- Tony Cohen
- Toni Maticevski
- Tommy Hilfiger
Min mobil står på alarm och påminnelse, det här tänker inte jag missa!

Marc Jacobs visning i New York!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: