27november

artondenovember: scandicbowling

Kategori:

Ja, lite seg är jag med bildern a jag vet, men har vart så sjukt jäkla trött idag så jag har inte hunnit... Sen när jag nästan var färdig stängdes photoshop utan att jag hade sparat , så då fick jag börja om från början.
Det är så typiskt mig.
Hade iallafall en skitkul kväll igår, visserligen gick väl bowlingen sådär, jag e nöjd bara jag fick ett par käglor varje slag (slag/kast?) fast sen vann jag ändå min grupp, så jag var ju inte så dålig som jag trodde... Marcus sa sig också vara dålig, men det slutade ju med att han vann över alla och vann vin. Hycklare.
Ett litet bildcollage från igår kommer här!

 

Sen blev det en liten sväng till Babar, eller ja liten, det slutade som sagt att jag missade sista bussen, och fick åka runt Kungälv och manmma fick hämta mig, det var hon måttligt förtjust i. Men då hittade vi ju Christophers InFlams biljett, så det var ju nått positivt med det också!


Kommentarer

  • Cicci säger:

    SV: Ja jag satt faktiskt och väntade på att du skulle logga in XD Det är skönt att prata med dig, för just nu är du den enda jag inte blir sur på XD och skönt att prata om vad som helst då utan att bli irriterad :P

    Bortsett från skolan o klasskamraterna då, för där håller jag uppe humöret ialf :P haha

    2009-11-18 | 23:32:13
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: