27november

elfte november: skor.älska.skor

Kategori: Skor

Efter jag lämnar mässan bakom mig strosade jag runt en stund i stan för att slappna av lite, för att tänka på annat, och för att glömma bort lite problem och bekymmer. Jag älskar att gå runt i stan själv och ta den tid jag vill i affärer, gå vart jag vill, och kolla precis hur länge jag vill på något. Jag tror e bland det mest avslappnade jag vet faktiskt. Inte för att jag behöver köpa något heller ( även om det hjälper ytterligare lite... iallafall för stunden ) så , jag vet inte det är bara så lungt och skönt och det är bara jag.

Men som sagt det hjälper ju alltid att köpa lite , så ett par skor blev det. behövde faktiskt ett par mellan stora stövlar och tygskor, jag kan helt ärligt säga att jag faktiskt inte hade det. Lovar.

DinSko 449:–

Tyvärr hittade jag massa annat som jag ville ha också. En skitsnygg kavaj på secondhand, MassimoDutti, för 900:–, men just nu e det en jäkla massa annat som jag hellre vill ha , så det får vänta.
Blev förresten medlem i NilssonGroup Klubb, så man kan få erbjudanden och andra förmåner av butiker som är medlem i Nilson Group (DinSko, Skopunkten, Johanssons skor m.m), Jättvärt med tanke på att man handlar där då och då, plus att man fick 10% välkomstrabatt på först paret man köpte. Vi gillar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: