27november

femtonde november: lastnight

Kategori:

Igår var det mässa hela dagen, förutom att jag fick köpt mina Jimmy Choos då (!!!!!) Efter en mass aväntade på nbilar som aldrig kom och krångel med att komma in i parkeringshus, så var vi så trötta, utmattande och hungriga. Så jag Sofia, Elin och Lin abestämde oss får att gå o käka lite tapas på maniana. Jag har velat gå dit skitlänge så det var härligt att äntligen få komma dit! Väl där provade jag på Sangria också som jag har hört många berättelser om... det var gott, ganska lättdrucker, så man får passa sig lite grann :P
Efteråt var det egentligen meningen att jag antingen skulle til antingenl Elises inflyttningfest, Allans förfest, hem till Robert med resten utav klassen eller på inflyttnings mys hos Erica, men det slutade med ingenting, Jga var helt slu så åkte bar ahem, jag orkade verkligen inte göra något utav det. Synd när man för en gångs skull var bjuden på massa roliga grejjer...


Sangria. (jag vet inte riktigt hur det stavas...)

Kommentarer

  • Cicci säger:

    mysigt att käka på restaurang så på kvällen :D lätt en grej att bara göra det :D



    Vi får ta o göra det också snart tycker jag :D Kanske den helgen jag kommer ner? som förförfest kankse :D

    2009-11-15 | 21:22:02
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: