27november

fjortonde november: ChooseChooShoes!

Kategori: Skor

Nu är de på väg hem till mig !! Tack och lov slapp jag både gå upp vid 04:00 och sitta från 05:30 i nordstan för att få tag på ett par skor som är på väg hem till mig ändå. Nu kan nog inget förstöra min dag. Så mitten av december, DÅ!

Idag är det ytterliggare en dag på mässan, men börjar inte förrän vid halv 2, så har en slappmorgon med jimmyChoo-shoppande som sagt lång och god frukost framför tv:n och skall strax klä mig. SUgen på fest e jag, men hinner nog tyvärr inte. Kan bli sent idag på mässan, skall packa ihop allt och se till att inget lämnas kvar. Vad händer ikväll för er ?

Kommentarer

  • Elise säger:

    Jooo du hinner visst festa :)

    2009-11-14 | 11:15:36
  • Sara säger:

    Underbaaaart!

    Haha ja jag gjorde det, tur att jag sprang förbi hm så jag gick ut på rätt tillfälle ;) ååh skönt med en lung kväll, det blir det för mig efter hockeyn ikväll, dock inget jimmychoo laddande.

    2009-11-14 | 11:41:58
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Cicci säger:

    Trodde du skulle till Alan idag?



    As fina skor! Känns välldigt dig

    2009-11-14 | 20:00:13
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • Cicci säger:

    SV: okej mysigt :) Jag hade velat gå dit, saknar dom :O även om vissa dissar :U



    Ja jag tyckte att den va as bra :D lätt värd o se. Fast bion i varberg va lame, ingen bas typ. Lär va mycke mer värd på bergakungen (y) o ja massa specialeffekter.

    2009-11-15 | 01:06:08
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: