27november

nittondenovember: Photoshop&quizz

Kategori: Livet

Idag har vart en jäkla dag först photoshop hela förmiddagen och övning inför photoshop provet. Hjälp! känns som man kan allt och inget på samma gång.
Sen började jag också på min movieposter, Pauline som flickan med pärlörhänge. Inte färdig än, men jag är på god väg! Och hittills är jag faktiskt nöjd. Så här ser det ut än så länge:

 

Sen har vi hel afetrmiddagen hållt på med projektrapporten för Today och mässarbete, och är fortfarande inte färdiga, (jag smet iväg några minuter, utan att fråga...) Vi hatar nog alla Today nästan lika mycket som typ. typ.  typ som horungar ( läs horungar med typografisk innebörd ) ( om du inte vet så googla ).
Nu blir de strax quiz!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Så himla fint! Pauline är typ riktigt lika Scarlett Johansson. :D



    Lycka till på quizet! :)

    2009-11-19 | 18:45:53
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
  • Anna Jansson säger:

    Ser asbra ut ju ! :D

    2009-11-19 | 19:45:20
  • Anna Jansson säger:

    Ser asbra ut ju ! :D

    2009-11-19 | 19:47:09
  • Nathalie säger:

    Haha! Älskar att använda meningen "det finns inget jobbigare än dom satans horungarna" bland folk som inte är så bevandrade i typografivärlden! Vilka blickar man får!



    Sv. Eller hur! Älskar att exprimentera med olika papper för att få fram olika effekter. Ett vitt papper är ju sällan helt vitt, så det är kul att se skillnaden i färgerna man använder på kalla o varma papper.

    2009-11-20 | 11:09:45
    Bloggadress: http://ruejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: