27november

sjätte november: Idol

Kategori:

Världens bästa låt.
Vilken är världens bästa låt?
Är inte det ett ganska galet tema i ett idolprogram? Jag vet inte men ju mer och mer jag tänker på vilken som för mig är världens bästa låt,  kommer jag på fler och fler låtar som är riktigt riktigt bra. Men om jag tvungen att välja en låt just nu. som jag skulle framföra som idolerna gjorde, hade jag nog valt "Hurtful" mer Erik Hassle.
För att den låten är så sanslöst bra, för att jag inte har tröttat på den än och för att den väckor känslor i mig. Det tror jag är en bra låts kännetecken, man tröttnar aldrig, den kommer alltid att vara bra typ hela livet, och man berörd av den. Känslomässigt berörd alltså.

Bäst ikväll var iaf helt klart Erik som sjöng "The Show must go on" av Queen, och jag tycker också att det var den bästa låten på hela programmet. Jag tycker just nu att att är han som borde vinna, grym sångröst (kan killen sjunga falskt ens?)

Erik.

 

Kvällens bäst klädda däremot tycker jag nog att det var Tove. Fast jag tycker nog att högklackat till hade vart snyggare, det tycker jag lite mer klass på det då. Men jag gillar frsyren till och de lite mer rockiga armbanden till fin enkel klänning.

 

Tove.

(Bilder från tv4.se)

Kommentarer

  • cicci säger:

    Om man aldrig ska tröttna på låten lär anna nalicks breathe vara den bästa för mig ;)

    Såg lite på idol idag faktiskt, erik var lätt bäst :D

    2009-11-07 | 00:20:05
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • Michelle säger:

    Erik va asbra :D Angående tove så hade klackar sett bättre ut till :d helt klart :d Hon e såååå sööööt tove :_d fast vettefan tyckte ohn sjöng asbra i början av låten men diggar inet riktigt när hon tari för tycker hon låter lite som johan palm då :S och han hörde ju inte till mina favvoriter :D när han va med haha :D men ändå sö söt e hon :D

    2009-11-07 | 22:22:24
    Bloggadress: http://michelleelm.devote.se
  • cicci säger:

    sv: hade jag änns kommit med i en idolfinal hade det nog inte spelat någon roll vilken sång jag sköng, hade nog åkt ut ändå XD

    2009-11-07 | 23:56:24
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: