27november

sjätte november: LastNight

Kategori:

Igår var en upptagen dag, en sån där dag jag också var på gott humör hela dagen och allt bara kändes som livet var en lek och I was on top of the world. typ.
Först var vi i skolan och skulle layouta tidningen så gott som helt färdig, lie krångel med provtryck och grejjer, men löste sig bra till slut och vi skall istället skicka det idag. JAg och Sofia kände att socker vad som behövdes vid 4-5 tiden och gick till pressbyrån för att handla kvalitets energi, nämligen Ben&Jerrys!! testade Chocolate Fudge Brownie, som var helt underbart god... Precis vad man behövde efter antal timmar i skolan.

Sen lurade jag med Sofia till BaBar och till quizet med Mike som är varje torsdag, helt alldeles för längsen jag var där så det var jättekul att se honom. Dock var det as svåra frågor och det gick sådär för mig och Sofia. Mycket sportfrågor och mycket film och tv-serier, INTE min specialité. Men vi kunde tjejfrågorna. Såklart. Men slutade på 14,5 poäng så inte så dåligt ändå, eftersom Christopher, Marcus och Jim som också var där, som e killar gillar sport och film och tv-serier fick 20. så vi var rätt nöjda ändå, vi kom ju faktiskt inte sist...
Sen fick jag sova över hos Sofia ( Guld värt att slippa åka hem på seg buss, TACK ), så vi gick hem och snackade tjejsnack hela vägen hem till henne, visserligen tar det väl bara 15 min men ändå. Helvärt. ( sooowäääjjjt ) Lyckad dag men rätt seg nu här i skolan, ( passar på att skriva medans de andra e på fika )...

Tyvärr inga bilder från gårdagen för jag glömde minneskortet till kameran hemma, men hade med mig kameran... typiskt. Men annars var allt grymt !

Kommentarer

  • cicci säger:

    Ben & Jerrys är alltid värt :D Ska kankse försöka övertala Malin att vi ska käka det i helgen ;)

    2009-11-06 | 17:16:23
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • cicci säger:

    sv: Haha okej, skrev kankse lite slarvigt XD

    får känna dig lite pressad att börja söka nu då när tillomed jag ringt som är sämst på det liksom :P

    2009-11-06 | 21:43:53
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: