27november

sjuttonde november: Photoshopphotoshop

Kategori: IP - KY Akademien

Idag hade jag första schemalagda lektionen på nästan 3 veckor, det känns faktiskt lite konstigt... Bildteknik var det som stod på schemat, och Photoshop till vi storknar. Fast det är fortfarande väldigt väldigt väldigt roligt! Idag fick vi en ny uppgift där vi skall göra en filmaffisch, eller ja, vi skall använda en filmaffisch och klippa in en klasskompis ansikte istället för skådespelarens. Man vill ju inta ha nån för svår, men inte heller för lätt, man vill ju få en utmaning och lära sig nått nyttigt!
Jag skall jobba med Pauline, och hon skall få bli flikan med pärlörhänge. Kommer få jobba med en del filter, det är väldigt likt en oljemålning. Coolt. Jag skall få bli Uggly Betty, det kommer bli väldigt spännande...

 

Skall strax iväg till Scandic på afterwork (jaja det får man fast man har gått i skolan bara) och käka äkta hotellresturang mat och sedan iväg till bowling. We like it. We like it a lot.

Kommentarer

  • Cicci säger:

    SV: jo jag vet, men det är lättast att skylla på sig själv :/ Inte förvånande att du tyckte som mig :P eller ja, jag som dig rättare sagt.. vi kan ju tycka rätt lika ibland :O



    Ha så kul på after worken!

    2009-11-17 | 18:47:44
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • Tobias säger:

    Jag tycker fan också det, låten är helt enkelt grym :D

    2009-11-17 | 21:49:32
    Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: