27november

sjuttondenovember: attritaAgnes

Kategori: Illustrationer

Skolan idag. Har vant mig efter två dagar att ha sovmorgon, och tyckte att det var väldans jobbigt att gå upp tidigt imorse. usch. Dessutom var E6:an helt korruppt imorse så jag fick åka omväg runt hela hisingen. Bra start där.
och när jag väl kom till skolan så visade det sog att det inte är så värsta mycket jag och min grupp kan göra, så då blev det att sitta och vänta på att man skulle bli hungrig så man fick äta lunch. typ.

Igår satt jag med Illustartor större delan av dagen( ja, igår också...) och fick gjort ett ben och en kjol. haha jag vet inte men känn som jag jobbar hyffsat långsammt (Men man kall komma ihåg att jag pratade med Cicci på msn samtidigt, och har man så mycket att säga som vi oftast har, så är det lite mer okej)
Jag börjar bli lite nördig med mitt Illustartor...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: