27november

tionde november: Ladygaga-nylåt!

Kategori: Musik

Ny låt från Lady Gaga!! Hon är på så himla många sätt, riktigt riktigt grym. Hon bryr sig inte vad man borde ha på sig, hur musik borde vara eller annat. Jag verkligen beundrar henne faktiskt. Jag beundrar sånna som vågar vara sig själva, att jag medger att jag faktiskt inte tycker det är så himla enkelt alltid.

Jag gillar iaf den nya låten, Bad Romance är en riktig Lady Gaga låt, i Just Dance och Poker face stil, med rätt "torra" verser och extremt catchiga refränger som sätter sig på hjärnan på en gång. Så varsågoda här har ni låten som kommer sitta hela veckan ut.

Låten på Spotify: Lady Gaga – Bad Romance

Kommentarer

  • cicci säger:

    Sv: Ja det är as nice att lyssna på den, lugnar verkligen ner en jämt!



    Tycker inte riktigt lika mycket om den här lady gaga låten.. fast den kankse bara kräver lite mer lyssningar från min sida :P hör vi den på trädgårn lär jag älska den sen XD

    2009-11-10 | 23:34:33
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • S A R A säger:

    Videon är hur grym som helst!!

    2009-11-13 | 18:48:49
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här: