27november

tjugoåttondenovember: kakorochpresenter.

Kategori: Livet

Så är det ett år tills man fyller år igen då. Fast nu känns det inte lika skoj att fylla år längre, fylla 21? usch det låter ju lite skrämmande. Men första skall jag ha ett grymt bra år som 20 åring!
Igår var en tjockis dag och jag mår fortfarande lite illa av alla kakor och godis jag åt. Men fyller man år, så fyller man ju faktiskt år, och då sätter sig ingenting man äter på kroppen.
Mina brownies blev helt misslyckade, hade för stor form så dom blev super torra. Jag smakde aldrig i och för sig, men jag såg det på dom. Så jag slängde ihop en kladdkaka på typ 20 minuter innan gästerna kom, som blev bäst.

Det torra brownisarna. Dom är ju ganska fotogeniska, det är ju nått iaf.

Presenterna är jag suuuper glad för, man blir gladare och gladare för varje år för att man får något alls ( ett tecken på att man börjar bli gammal !?! )  och det var över förväntan. En terabytes extrenhårddisk från pappa, ( visserligen en ganska tråkig present, fats ännu mer tråkig sak att köpa själv så det var superbra ), SATC shoeboxen (<3) Presentkort lite varstanns i olika valörer ( 1000 :– ZARA  !!!!!!!!!) , blått armband från lillasyster ( can´t get enough of them) och ett armband från Sofia ( som verkligen inte behövde köpa något, men det visste hon tydligen, söta människa!) och ett sånt där Itunes-mojjs så man kan köpa låtar på internet, LAGLIGT. ehm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: