27november

tjugofemtenovember: bidragettillELLE.

Kategori: Min Design

Idag var det sista dagen att skicka in sitt bidrag om att designa sin drömklänning på ELLE´s hemsida. priset är att få sin klänning uppsydd och få bära den på röda mattan på Elle galan. Inget dåligt pris va ? Jag tror jag hade svimmat om jag hade vunnit. Svimmat tre gånger, på raken.

Den var egentligen färdig igår, men det jag vill aldrig släpp aifrån mig något innan jag verkligen behöver, så jag skcikade in den 23:49 idag istället. God tidsmarginal juh!.

Så här blev mitt bidrag iallafall!

 

Shit.Shitpmmesfritt. Nu är det Photoshop prov om 8,5 timme. Jag borde sova för att ladda upp. Men det finns så mycket man borde. Jag tror absolut att jag klarar det. Lite orolig för bitmap, och bitmapsdjup samt Postscript. Men jag tror det ordnar sig. Det gör det alltid.

Men nu blir det nog att hoppa i sängen snart, kan tyvärr inte hålla Christopher sällskap vid msn hela natten, speciellt inte när han jobbar natt (!!) även om jag velat, för oj vad jag gillar natten mer än morgonen. Fast det gör å andra sidan gör nog 99% av jordens befolkning det med tror jag. Nästan.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Så galet fin! Du kommer lätt vinna! ;)



    Haha jag funderar på att inte lägga mig. Då blir det inte morgon. Visste du det? ;)

    2009-11-26 | 00:15:35
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
  • Christopher säger:

    Du förstår inte hur ensamt det bli här när du inte är på msn ;) Bara Jim kvar liksom och hur kul är det? :P

    2009-11-26 | 00:38:08
  • anna jansson säger:

    snyggsnyggsnygg

    2009-11-26 | 10:41:23
  • Sara säger:

    Snygg! Och dessvärre har du inget annat val än att ta mied mig om du vinner haha ;)



    Ja jag måste nog springa dit, behöver ha en kavaj till på lördag. haha, hur går det för dig med outfiten? :)

    2009-11-26 | 13:11:22
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: