27november

tjugoniondenovember: finapresenter.

Kategori: Livet

Va och fikade med Cicci, Martin och Michelle på Greenwich idag. Jättemysigt och asgod kladdkaka. Tror knappt den hade varit inne i ugnen överhuvdtaget faktiskt. Rann nästan av tallriken. Där fik jag lite 20 års presenter! bland annat ett jättefint armband från Cicci med "V aja Ehat Ecat" inristat. Coolt. Och otroligt internt. Sen fick jag vin av Martin och ett jättefint SNÖ- armband från Sandra igår kväll, och en fickplunta från Michelle.
Inte för jag vet när jag skall använda den men jag hittar nog nått tillfälle.

Kommentarer

  • Natursmycken säger:

    Önska ni lycka till med en bra veckans start. Besök vår blogg för att fynda snygga naturliga smycken.

    2009-11-30 | 16:00:44
    Bloggadress: http://natursmycken.blogg.se/
  • Michelle säger:

    nejnej du behöver inte använda den de va bara grejen som va liksom "girls night out" hahah :D

    2009-12-01 | 09:04:19
    Bloggadress: http://michelleelm.devote.se

Kommentera inlägget här: