27november

tolfte november: Elllllle

Kategori: Editorial

Idag kom min kära Elle tidning äntligen igen!! En ursnyggt cover med Agnes på framsidan, som en riktigt söt tjej, och som håller på att bli riktigt stor både i Sverige och utomlands, det är ju skitkul. Hon har faktiskt alltid vart min favorit idol vinnare, inte för att vara sånn, men det har det faktiskt. Bu att jag fick en skrynklig tidning dock.
Lönen kom idag också . Ä.N.T.L.I.G.E.N. <3

....ELLE e drömpraktik-platsen no.1 som AD-assistent eller orginalare...dream on moa...dream on..


Reportaget om Agnes e jättesnyggt, har tyvärr inte hunnit läsa än, men massa snygga kläder såg jag när jag bläddra genom det iaf .
Idag träffade jag Johannes på en fika i stan på villervillkulla. Det var jättekul att träffa honom igen. Skönt att vara med honom för det är aldrig tyst och vi kan prata om allt. Typ nästan iaf.
Nu blir det sängen efter ytterligare en mässdag, och sen upp och hoppa klockan 06:30 igen. uhu.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Johannes? Lever han? hahaha! Åh älskar villervillekulla, så mysigt där :)



    Jag vet, men allt går bara emot tusengånger, och att personer man verkligen behöver sviker gör ju inte saken bättre direkt, men om ett tag blir det ljust igen!

    2009-11-12 | 23:43:02
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: