27november

trettiondenovember: puffpresent<3

Kategori: Livet

När jag kom hem från yogan lite tidigare än vad jag hade planerat efter ett missförtsånd med Erica, kom jag hem och hittade det här paketet liggandes i kökssoffan, väntande på mig !!! Asså människan är ju bara för söt. <3.

Bilden på yttersidan är en bild från photoshooten jag och Erica hade i våras, vi typ frös ihjälbåda två, men skitkul var det, jag tror att sminkningen tog 2-3 timmar ...

 

Liten detalj bara, COMIC SANS. Inte helt okej. Men annars <3.

Och ja Erica, du hade konnat vara etthalvår sen och jag hade blvit lika glad ändå !

Kommentarer

  • Melissa säger:

    sv: ja absolut, synd att dom kostar en förmögenhet bara ;)!

    2009-11-30 | 22:13:26
    Bloggadress: http://meelissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: