27november

trettonde november: 3,2,1...countdown...

Kategori: Fashion

Nu är det snart dags!! Jimmy Choo at H&M bara 14 timmar innan realesen. Men jag vet ärligt talat hur jag skall göra... suck. Förut var jag helt övertygad om att jag ville ha allt, men nu är jag inte lika säker längre. Funderar faktiskt på att hänga på hemsidan klockan 10 istället, inte för att den ALLS kommer vara helt överbelastad, men ändå.. slipper gå upp så tidigt iaf. Och i såfall så blir det bara ett par skor. Bara.


Zebraväska: 999:–, Armband 299:–, Blå Klänning 1999:–, Skor 799:–, Plånbok 399:–, Väska 1499:–, Skärp 499:–

Bara för det gjorde jag ett litet collage med jimmyChoo grejjerna jag tycker är snyggast. men om det blir nått blir det skorna och armbandet, möjligen skärpet.  Fast å andra sidan behöver jag verkligen en plånbok så den hade ju inte vart helt fel

... K.A.N. .I.N.T.E. .B.E.S.T.Ä.M.M.A. .M.I.G....

Jag funderar under IDOL tror jag bestämmt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gillar alla grejerna i ditt collage (Y) brukar inte tycka att hms designer grejer e så mycke att ha annars XD

    2009-11-13 | 23:11:09

Kommentera inlägget här: