27november

femteoktober: allmäntsnack

Kategori: Livet

What doesn't Kill you, Makes you Stronger.

Mitt nya motto. Funkar som livsmotto till och med. Kanske en framtida tatuering? Jag gillar det. Jag tror det är det jag skall fokusera på för stunden, en bra ledande mening. Här i teckensnittet Bickham Script Pro.



Annars har jag vart o fikat med Lisa idag på Condecco efter ett yoga pass på Sportlife. Men rätt lame att träna yoga, inte det minsta jobbigt någonstan, man bara sträckte lite på sig o gjorde några armhävningar. Så mja, halv värt. Men kanske var för att jag inte kunde koncentrera mig riktigt ordentligt. Hade lite granna o tänka på , typ lite problem i Photoshop. Okej kanske inte bara det. LIVET. LIVET med stora bokstäver. Iallafall kapilärer.
Trevlig kvällsfika med Lisa iaf, saknat henne i sommar.
Jag tror att vi komemr var akompisar väldigt väldigt länge. Kanske inte träffas så ofta alltid, men vi komem ralltid överäns och har roligt på något sätt.
Nu skall jag hoppa i säng, redovisning för uppslaget imorgon minsann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: