27november

femtondeoktober: klippamig?

Kategori: Fashion

Så var det där inbokade klipptiden imorgon då också ja.... Skall man bara köra nått basic, toppning och fixa luggen lite, elel rgöra nått kul och oväntat ?  Jag vill verkligen ha Gwyneth Paltrows frisyr, så himla snyggt! (Gwyneth som för övrigt är kolossalt snygg och grym vad det gäller stil och kläder , iaf det senaste) Men jag är så himla paranoid när det gälle rmitt hår, kan börja gråta för att det blir lite fel och inet som jag har tänkt mig... väldigt mesig när det gäller mitt hår, fast man vet attd et växer ut... men det hjälper inte när man är jättemissnöjd. Fast kanske blir jag jättenöjd? Det hade vart kul att göra något nytt!, det var riktigt längesen nu... Så vad tror ni ?

 

man kan ju uppenbarligen locka håret sådär när man har kort hår och att det fortfarade ser riktigt snyggt ut!!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hahaha, ja faktiskt. Är lite inne på lila ;) Ja, men bra är ändå att jag står först då kan jag ta det du vill ha med.



    Och kör på avklippet, då är det gjort och försent att ångra sig. Annars kommer du bara ångra att du inte gjorde det :)

    2009-10-15 | 23:44:29
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Sofia säger:

    Haha invirad i plast. Spännande. ;) Men dom säger att dom nog hinner bli klara ikväll så det blir nog bra. Dock så är jag så galet trött så jag vet inte hur sugen jag kommer vara på att gå ut imon. Vi får se. :P Vi kan prata om det snart. Ska åka och möta sig nu. ;) Ska bli spännande att se hur håret blev!

    2009-10-16 | 09:45:51
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: