27november

tolfteoktober: nyaELLE!

Kategori: Fashion

Idag fick jag mitt November nummer utav Svenska ELLE, Min absolut absoluta favorittidning.Många tycker att den är så stor och tjock med alldels för mycket reklam, och till viss del kan jag väl håll ame dom det, men samtidigt så är det reklam som ger en känsla till tidningen. Och förtsår ni hur dyr den hade varit om det inte funnits så många annonsörer? Snart skall jag sätta mig o läsa vad ser ut att vara ett väldigt intressant reportage om Pamela Anderson. Men det jag blev allra mest glad att se i tidningen var de två upplagen där en del av Jimmy Choss's kollektion-sammarbete med H&M visades, och GUD så mycket snyggt. Jag kommer bli ruinerad. Det värsta är att den släpps på lördagen den 14 november , EN dag innan lönen. SUCK.
Men positivt att jag inte behöver oroa mig för att missa någon skola för att jag står i kö utanför H&M iallafall.



Och jag älskar att man som premurant får ett speciellt omslag, får än att känan sig lite mer speciell...


Det mesta går i svart, glitter, leopard/zebra och nitar. Gud vad jag skall spendera. Det är galet vad jag vill ha typ allt.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tycker bara priserna är något enerverande, inte okej med en 1000 kr väska från hm. Men ett par skor blir det nog ;)

    2009-10-13 | 00:24:27
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Sofia säger:

    Men om den 15:e då är på söndagen så får du ju lönen på fredagen. ;) Så det är inga problem! :D

    2009-10-13 | 11:18:02
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: