27november

trettondeoktober: paljetterochInDesign

Kategori: Fashion

Imorgon e det prov/tenta i InDesign! Kan jag allt? Jag tror det, men hur skall jag veta om det är nått jag inte vet?  Känns lite svårt att plugga på nått man tror man redan kan...

...stycke- och teckenformat, anfanger, basraster, 65-80-100, justering, vänsterställd, horungekontroll, avstavning, gemena siffror, mellanrubrker med räkning 3*brödets kägel-mellanrubrikens kägel, A-B-C mallsidor, Pcka och Preflighta, infoga aktuellt sidnummer, sidfot, objekt, urklippsbanor, text>artikel> optisk justering, pantone, CMYK, teckensnitt ...

Ja för att muntra upp mig själv blev det ett litet inköp på GinaTricot efter skolan, ett svart paljett linne, men lite genomskinlinga detaljer, det gillar vi, 250 spänn var det absolut värt. Speciellt eftersom jag letat efter ett liknande ett ganska bra tag nu, ett perfekt patylinne till ett par snygga jeans. (Soory för taskig bild...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: