27november

Ear-accessories

Kategori:

Det blev lite shopping idag med. Uh, jag är verkligen sämst på att spara. Men jag skyller på att det är massa rea just nu, och för en gångs skull bra rea på H&M tycker de aldrig har något där på rean annars. Jag skulle också på att jag hade presentkort kvar så handlade bara för 50 kronor, då får man godkänt. Köpte en fuskskinns kjol för 100 spänn som jag tittat på för 250, så det var värt. Och ett par örhängen, som jag tänkt ha till helgen. Det blir nog nice.

Idag blev jag utkörd från praktiken för mina arbetskompisar ville gå hem och jag satt helt fastklistrad vid datorn. Är det okej ? Vet inte faktiskt. Det tycker kanske jag är lite för ambitiös.

Mattias: "Du vet att du inte måste sitta kvar här så sent (till 17) varje dag va?? "

Efter Praktiken blev det en fika med Johannes som jag inte träffat på år och dar jättekul att ta en brief då och då. Vi träffas inte så ofta men när vi gör det är det non-stop-talkong som gäller. Dock inte lika illa(?) som med Cicci.

Om man kanske skulle gå o lägga sig för att vara pigg imorgon på praktiken ? Mjae.

nya örhängen, 49:– på H&M. Värt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: