27november

fika, girltalk och promenad. & en kladdkaka på de.

Kategori:

Idag blev det en sväng till stan med Cicci och det blev mycket prat. Åkte vid 13 och kom hem 20, så ja, mycket prat. Men det behöver man och det är en livsnödvändighet typ. Så över en fika och en promenad från avenyn till Järntorget via operan och och hamnen och tillbaka, samt en haltimmes väntetid på centralen fick vi en ultimat pratdag. Lite shopping blev det med innan fikan såklart. En klänning (för jag hade minsann inte en enda innan) och tre par strumpbyxor blev det med. Jag är en strumbyxe-killer numera.
Tyvärr glömde jag kameran dock.

Sen när jag kom hem blev det att käka kladdkaka som var över från gårdagen. uuuuuh jag måste verkligen börja hålla in från de här påsk-godis fasorna, kommer rulla fram snart ...

Imorgon är det praktik, det är imorgon det gäller. Håll tummarna för mig! Nu måste jag gå o lägga mig för att vara pigg och fräch till imorgon. Jag är inte nervös. Än. Mest förväntasnsfull. Men vänta det kommer nog skall ni se. Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: