27november

fika och film

Kategori: Livet

Yesterday was a pretty good day.  Fika med Sofia som har godisförbud så jag fick fika brownie själv, medans hon var nyttig. Kändes sådär för mig. Een sväng till systemet blev det med för att förbereda klassfesten som är idag. Hejja mig det blir rosé, då vet man att det blir fest. Sen dog jag och Sofia lite i Sofias soffa en stund innan jag mötte Sara på korsvägen och vi gick för att käka på grekisk restaurang i Johanneberg med Jocke och Robin, med efterföljande filmkväll då vi invigde Robins nya soffa. Helt klart godkänd soffa.

Nu skall man bara bestämma sig vad man skall ha på sig i kväll då. Eller ja. Vilka skor man skall ha.

Sofia

Kommentarer

  • Ellen (ellerenellen.blogg.se) säger:

    Med påsklov och ett liv som leker kan ett skadat nagellack kännas som världens undergång ;D Haha nejdå.



    Hoppas du har det fint!

    2010-04-10 | 21:15:26
    Bloggadress: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: