27november

Helt slut.

Kategori: Praktik

Sikken dag. Återigen en intensiv dag. Jag börjar bli kass på att uppdatera bloggen, börjar det faktiskt bli så att jag faktiskt inte att ha ett liv på internet? Inte troligt.

Idag på praktiken har vi fått se två stycken versioner av filmen vi spelade in på Nääs i torsdags, riktigt kul. Fanns blandat med bra och lite sämre klipp som vi reflekterade över och sedan lämnade över till produktionsbolaget. Jag märker att jag börjar bli mer och mer självsäker på mig själv och att jag litar på mig själv att jag faktiskt kan en del, men framför allt har en grundkunskap, även om det finns en miljon mer saker att lära sig.
En av mina nästa uppgifter på praktiken är att undersöka de allra populäraste bloggarna bland gymansieelever i göteborgsområdet, vilka de är, vilka som läser vad det skriver om  osv. Väldigt rolig uppgift eftersom jag är ganska insatt i ämnet själv.
Sen skall jag också försöka sätta mig in i twitter och kanske tillochmed skall passa på skapa mitt eget twitter konto.

Inte för jag vet vad jag skall med det till.
Jag har alldels för mycket att säga med de ord-begränsningarna man har på twitter. Jag kommer behöva twittra varannan minut då.
Nu skall jag gå o lägga mig, viktigt att sova mycket om man skall börja twittra har jag hört.
Nej det har jag inte alls hört. Nu hittade jag på.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    SV: Jag bjuder på Moas bilder och filmer. ;)



    Du fumlar lite med orden där uppe. Förstår att du är trött. ;) Jag gick och la mig tio igår. nöjd

    2010-04-29 | 10:16:49
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: