27november

promenad fram och tillbaka.

Kategori: Fashion

Fram och tillbaka med bilen (all den jäkla bilåkningen gör mig galen) till slottskogen och tillbaka, det var det ju värt ? NOT. Donna fick gå typ 5 meter på gräs sen var det in i bilen igen till Johanneberg och gå på avenyn. Sen fram och tillbaka i stan hit och dit så att säga.
Tillslut blev det lite takeaway mat från 14 kvadrat Asgott verkligen. Inga bilder dock för glömde bort det totalt.
Men nu blir det till att försöka baxa bort en klädhög nästan lika stor som Kebnekajse från min säng för att kunna hoppa i säng, därför känner jag mig väldigt osugen på det nu.

Snart är det iallafall sommar och då vill jag se ut såhär. En galet fin bild. Synd att man inte var klädd så när man strosade runt i stan. Kanske var tur med efter en halv sekunds betänketid, jag hade dött av köld, Men om ett par veckor, .


Kommentarer


Kommentera inlägget här: