27november

Intensiv helg.

Kategori: Livet

Det har sannerligen vart en intensiv helg. Fått gjort mycket, jobbar hela helgen samtidigt som jag vart på grillfest i Mölnlycke och vart på RixFm Festivalen i Göteborg. Jag och Anna hade en liten date och åkte in i kväll för att kolla Erik Hassle, uthärdade 1,5 timme av fullkomligt meningslös musik innan Erik kom och sjöng tre låter, och sen åkte vi hem. Kändes inte värt att stanna kvar för fem öre. Men det var en mycket givande pratstund emd min syster som jag inte hinner träffa så mycket kosntigt nog, eftersom vi bor i samma hus. Nåväl.

Nu är jag riktigt trött iallafall, skulle nästan behöva ledigt efter den här helgen, för att ta igen mig en smula. Men imorgon är det skola igen. Kan ni förstå att det redan är den 16 augusti imorgon? Nu börjar allvaret igen. In i skoldimman, Hej då fritiden. Vart tog sommaren vägen? Jo just det. Scandic tog ju den ja.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: